Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit? Misschien is uw vraag al eerder ter sprake gekomen en is deze opgenomen in de veelgestelde vragen lijst. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op.

Bestellen

Een bestelling plaatsen, hoe werkt dat?

Zodra u een product naar keuze in uw winkelwagen heeft geplaatst kunt u deze zien in uw winkelwagen (het icoontje rechtsboven). Klik dit icoontje aan en volg alle stappen in het bestelproces. Komt u ergens niet uit? U kunt ons altijd bellen op 0528-288 888 of een bericht sturen, wij helpen u graag verder.

Hoe kan ik betalen?

Op dit moment kunt u enkel betalen met iDEAL en met een bankoverschrijving*. We zijn druk bezig om meerdere betalingsmethoden aan de webshop toe te voegen. Zowel iDEAL als bankoverschrijvingen zijn bij ons gratis.

*De verwerkingstijd van een bankoverschrijving is gemiddeld 1 tot 3 dagen, bij iDEAL is dit direct.

Contact

Hoe kan ik jullie bereiken?

KampeerParts is van maandag tot en met vrijdag te bereiken op telefoonnummer 0528-288888. Wilt u liever langs komen in ons Service Center en uw bestelde producten op komen halen? Dit is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Tevens kunnen wij u in het Service Center voorzien van informatie, advies en kunnen wij de onderdelen monteren.

Onze webshop is 24 uur per dag geopend, u kunt dus altijd een bestelling plaatsen. Heeft u buiten de openingstijden van ons kantoor een bestelling geplaatst? De bestelling wordt de volgende dag direct verwerkt en verzonden.

Monteren jullie de onderdelen ook?

Ja, in ons Service Center in Hoogeveen hebben wij een team van experts die uw onderdelen kunnen monteren. De prijs voor de montage is in alle gevallen verschillend. Voor meer informatie over beschikbare data en prijzen verwijzen wij u graag naar het contactformulier. Wij helpen u graag verder.

Verzenden en retourneren

Retourneren

Bij KampeerParts geldt voor alle online bestellingen een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.

Richtlijnen voor retourneren:

  • Binnen de bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen.
  • In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers
  • Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding of schoenen wordt niet beschouwd als gebruik)

Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:

  • Die persoonlijk van aard zijn
  • Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
  • Die speciaal voor u besteld zijn
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
  • Die snel bederven of verouderen
  • Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
  • Voor losse kranten en tijdschriften
  • Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken

Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.

Berekening van de verzendkosten

De verzendkosten worden door ons systeem automatisch berekent. Voor pakketten tot 30 kilo berekenen wij €6,95 verzendkosten, mits het bestelde product geen uitzonderingsproduct is. Producten die vallen onder de uitzonderingsproducten zijn producten die zwaarder zijn dan 30 kilo of langer zijn dan twee meter (dit staat duidelijk aangegeven in de productinformatie).

Pakketjes die door de brievenbus passen vallen onder de briefpost, voor briefpost rekenen wij €2,65.

Voor combinaties tussen een brievenbus product en een pakket product geldt het duurste verzendtarief, u betaalt dus enkel voor het pakket á €6,95.

Is retourneren gratis?

Retourneren is bij ons niet geheel gratis. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Wij zorgen er voor dat uw geld binnen 7 dagen weer op uw rekening staat.

Kan ik mijn producten retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kampeerparts.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Een bestelling retourneren? Vul hier het herroepingsformulier in.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt verzonden zodra wij alle nodige afleveringsinformatie en uw betaling hebben ontvangen. Voor het verzenden van de producten hebben wij in ieder geval nodig:

Uw naam
Adres en huisnummer
Postcode en woonplaats.

iDEAL betaling worden direct verwerkt en worden dezelfde dag (mits voor 15:00 uur) nog verstuurd. Betaling met een bankoverschrijving nemen gemiddeld 1 tot 3 dagen in beslag.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Als u uw bestelling voor 15:00 uur heeft geplaatst en wij zowel alle nodige aflevergegevens als betaling hebben ontvangen ontvangt u het pakket de volgende dag al in huis.

Voorraad en producten

Ik zoek een product dat jullie niet hebben

Bent u op zoek naar een onderdeel voor uw caravan of camper en staat deze niet op de website? Wij hebben duizenden producten op voorraad, op dit moment staat nog niet al onze voorraad op de webshop.

Stuur ons een bericht via het contactformulier of bel ons op 0528-288 888. We zullen ons best doen voor u.

Ik heb meerdere exemplaren nodig, hebben jullie wel genoeg voorraad?

Ons voorraadsysteem is gekoppeld aan onze webwinkel, hierdoor kunt u direct zien of uw gewenste aantal producten op voorraad is*. Zo niet, neemt u dan contact op.

*Ons systeem wordt dagelijks ververst, fouten voorbehouden.